Perhatian

Re Union

17,18 Jan 2014

Bukit Merah

AGM Koop

Sila baca kat bawah

Saturday, September 6, 2008

Kenangan Termahal


Dalam banyak2 kenangan lawatan Jubli Perak kita, aku rasa yang ni lah yang termahai. Alas, dapat merasa duduk kat tangga Blok A. Patutlah depa suka duduk kat situ dulu... selalu kacau semua org lalu-lalang, siap dgn chop lagi...

Angin bertiup bestnya... 180-degree view... memang tempat tu strategik lah utk ikuti perkembangan terkini... heheh.

Tengoklah nanti, kalau ada idea, boleh aku sambung short story aku tu ie 'The 50-Sen Queens Part 2':)

2 comments:

Unknown said...

hmm kan aku dah cerita kat hang. mcm FBI pulak bukak file lama, tu slps 50thn, yg ni aku bukak slps 20thn.

bila hang dok kat situ baru la hang tau betapa syoknya dok kat situ. sungguh asiiikkkkk....

ttg rating tu, aku rasa kena berubah mengikut keadaan semasa la. dulu 50 sen tu hebat, la ni mcm tak dapat aja.

Unknown said...

tambah sikit lagi,

tu la pasai rating circa 2008 dah berubah, ada yg mencecah rm3.50. hebaaat!